Ha nem mondod el a véleményed most, később utálni fogod magad ezért!

2017.nov.11.

Királynak vagy megtűrt szolgának érzed magad a boltokban? Miért ne adnál visszajelzést az üzleteknek, ahol vásárolsz, hogy mennyire is vagy elégedett velük. Úgy látjuk, hogy a kiszolgálás minősége sok országos üzletláncnál is fejlesztésre szorul. El is mondanánk ezt a boltoknak, de nem akarjuk, hogy csak a mi személyes véleményünket tükrözzük feléjük. Ezért országos felmérést indítunk, aminek az eredményét közzétesszük felétek és a felmért üzletek felé is.

Milyen a jó kiszolgálás? Mennyire figyelnek ránk, vásárlókra az üzletekben? Ezt boncolgattuk korábbi cikkünkben, ami heves vitát váltott ki olvasóinkból. Furcsa, hogy a 21.században, fogyasztói társadalomban még mindig nem egyértelmű, hogy a vevő megfelelő kiszolgálása alap dolog, nem pedig vita tárgya. 

4057panaszkonyv_05.jpg

Célunk a kiszolgálás minőségének emelése, ehhez kell tudnunk mely üzletekkel nem vagytok elégedettek!

 

Kérjük, hogy töltsétek ki 30 másodperces kérdőívünket és osszátok meg, hogy minél szélesebb vásárlói kör véleményét elemezhessük!

 

>>> A KÉRDŐÍV IDE KATTINTVA ELÉRHETŐ! 

 

KÉRJÜK OSZD MEG EZT A POSZTOT, HOGY ISMERŐSEIDNEK IS MEGADD A VISSZAJELZÉS LEHETŐSÉGÉT!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://maradokapenzemnel.blog.hu/api/trackback/id/tr2213232019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.