Amikor a vevő lopja meg a többi vevőt egy hipermarketben

2017.aug.07.

Múlt héten vettem egy elektromos légyirtót az egyik hipermarketben, amihez a csomagoláson jeleztek egy párologtató elemet, amit be kell tekerni a készülékbe. Hazaérve kicsomagoltam és akkor vettem észre a párologtató hiányát.
unnamed_2.jpg

Visszavittem a blokkal a hipermarket ügyfélszolgálati pultjához a hiányos terméket, amit készségesen kicseréltek egy teljes szettre.

Megkérdeztem több eladót, árufeltöltőt is, és elmondásuk szerint mindennapos az ilyen eset, ami ugye egy szimpla lopás. Sokan így oldják meg az általam is vásárolt készülék utántöltését. Az ilyen lopást nehéz kiszúrni, mert a biztonsági kapu nem fog jelezni, mert nem az eredeti csomagolással együtt lopják el. 

Leggyakrabban az

  • illatosítók,
  • rovarölők,
  • szerszámgépekhez csomagolt ajándékszerszámok,
  • mosogatótabletták,

mellől szedik ki az utántöltőt vagy az ajándék árut. 

 unnamed_1_2.jpg

Nálam a szürke kis utántöltős csomag volt kilopva

Mi a teendő?

  1. Helyszíni megbontás? Nem javasolt a pénztár előtt megtenni, nem etikus, ezzel kárt okozunk az üzletnek, mert ha később mégse vesszük meg az árut, akkor a következő vevőt elriaszthatja a bontott csomagolás.
  2. Helyes megoldás: vásárlás előtt a pénztárossal  megbontathatjuk az árut és ellenőrizhetjük a teljességet.
  3. Ha a pénztárnál nem ellenőriztük és csak otthon vesszük észre a hiányt, a blokkal az adott üzlet ügyfélszolgálatát vagy ha ilyen nincs, akkor a bolt pénztárosát keressük fel 3 napon belül, akik kötelesek kicserélni az adott árut. 

 

Vásárláskor még egy dolog amire oda kell figyelnünk, sajnos az ilyen kisstílű tolvajok ilyen formán is bosszúságot okozhatnak. Előzzük meg.

Spórolni akarsz a vásárláson? Csatlakozz az OkosVásárló csoportunkhoz hasznos tippekért és egyszerű trükkökért! KATT IDE!

 

süti beállítások módosítása